خانه| لباس های جدید|خرید ارزان| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

دستگاه مجیک ماساژ برا اصل


دستگاه مجیک ماساژ برا

قيمت 1250000ريال

دستگاه مجیک ماساژ برا  اصل
دستگاه مجیک ماساژ برا  اصل
فروشگاه ستاره فارس
نمایندگی محصولات آیدان در لارستان
قیمت اصلی سایت و خود شرکت 240 هزار تومان میباشد
بمناسبت افتتاح  نمایندگی لارستان
قیمت ویژه 220 هزار تومان بفزوش میرسد
ارسال رایگان درب منزل تمام نقاط ایران
برای سفارش لطفا تماس بگیرید
09366998889

بزرگ كننده و سفت كننده، كوچك كننده و سفت كننده، حالت دهنده و سفت كننده ، با مجیک ماساژ برا مخصوص و عملكرد ويبره، قابل شارژ،

PANGAO-MAGIC-MASSAGE-BRA (1) PANGAO-MAGIC-MASSAGE-BRA

خرید مجیک ماساژ برا Magic Massage Bra
As Seen On TV
فروش مستقیم و بدون واسطه
مجیک برا (فرم و حالـــت دهنده Orginal اورجینال)

بزرگ کننده و سفت کننده، کوچک کننده و سفت کننده، حالـــت دهنده و سفت کننده ، با مجیک ماساژ برا مخصوص و عملکرد ویبره، قابل شارژ، فوق‌العاده موثر فقط با یک دوره یک ماهه

 

توضیحات ماساژور جادویی  مجیک ماساژ برا Magic massage bra:

سینه‌ های جذاب و خوش‌فرم از علائم بارز زنانگی‌است.
که فقط برای شیردادن به نوزادان ساخته نشده‌اند بلکه قسمت مهمی‌از بدن و اندام زنان هستند. هر زنی آرزو دارد این قسمت زیبا و مجذوب‌کننده داشته‌باشد.


مجیک ماساژ برا بهترین هدیه‌ای است که یک زن می‌تواند دریافت کند.


استفاده از این دستگاه علاوه بر آنکه‌ می‌تواند در پیشگیری و درمان بیماری‌ها مفید باشد این توانایی را نیز دارد که فرم سینه ها را زیبا و تکامل یافته‌تر نماید.


افزایش سن ، زندگی پرمشغله ، بارداری ، افزایش وزن و کوچکی مادرزادی سینه ها از جمله عوارضی هستند که می‌توانند موجب کوچک مسطح یا افتادگی شده و آن‌ها را ناسالم و مریض نمایند.


ماساژور جادویی پانگااو به هزاران زن کمک کرده‌است تا اعتماد به‌نفس و احساس زن بودن و جذابیت خود را باز‌یابند.

 

عملکرد دستگاه :
بهبود ظاهری
ماساژور جادویی پانگااو سینه ها را تحریک و جریان خون و بازسازی سلول‌ها را تسریع می‌کند. ماساژ فیزیکی که توسط ماساژور‌های قوی این دستگاه انجام می‌شود میزان ترشح هورمون را افزایش می‌دهد. این کار موجب سلامت و جذابیت بیشتر خانم‌ها می‌شود.

 

ماساژور جادویی پانگااو ظاهر را درشت‌تر ، خوش‌فرم‌تر ، گرد‌تر ، جذاب‌تر و جوان‌تر می‌کند.

 

ماساژور جادویی پانگااو سینه‌ها را سربالا کرده و غده‌های سینه را تحریک می‌کند. جریان خون در سینه‌ها را تقویت کرده و علاوه بر جلوگیری از شل و آویزان شدن می‌تواند از بروز بیماری‌های مربوطه نیز جلوگیری کند.

 

این محصول همچنان می‌تواند چربی‌ها را جابجا کرده و به آن شکلی‌زیبا و گرد ببخشد. این دستگاه می‌تواند خوابی عمیق‌تر ، افزایش میزان ترشح هورمون‌ها داخلی و ایمنی از ابتلا به بیماری‌ها را به شما هدیه نماید.

 

ماساژور پانگااو هر دو حالـــت را با هم درآمیخته است. بدین صورت که قسمت لرزاننده – که در انواع مشابه جنــســی پلاستیکی دارد – را در یک بالشتگ پیچیده است تا اگر خواستید انرا بصورت مجزا و در دیگر‌تان استفاده نمایید از سفتی کائوچوی آن ناراحت نشوید و بالشتک را در داخل سوتین مخصوص خود جای داده است تا اگر خواستید سوتین را بشویید از اتصالی‌پیدا کردن یا سوختن قسمت لرزاننده به خود نلرزید.

قيمت : 110000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت