خانه| لباس های جدید|خرید ارزان| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

شال گردن ست ۳تکه ۱-۲سال(صورتی)


شال گردن ست ۳تکه ۱-۲سال(صورتی)
قيمت 70000ريال

شال گردن ست ۳تکه ۱-۲سال(صورتی)
شال گردن ست ۳تکه ۱-۲سال(صورتی)
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا مـحـصـولات مـورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. تماس بگیرید 09366998889

شال گردن ست ۳تکه ۱-۲سال(صورتی)

شال گردن ست ۳تکه ۱-۲سال(صورتی) مدل خرسی و ۴ لبه بهمراه زنگوله های سرکلاه

جنس بافت این کار سبک بوده و به هیچ وجه کودک فعالیت کودک شما را محدود نمیکند

درست کردن آدم برفی در یک روز سرد و برفی برای همه لذت بخش است؛ حالا تصور کنید این لذت چه هیجانی در دل بچه ها می نشاند؛ اما سرمای هوا را چطور باید تحمل کرد؟ چگونه می توانیم از کودکان در برابر سرما و بیماری های این فصل محافظت کنیم؟ اصلا آیا در روزهای سرد باید از خانه خارج شد؟

بعضی از پدرها و مادرها ترجیح می دهند روزهای سرد سال در خانه بمانند، گروهی هم با استفاده از لباس های فراوان سعی می کنند فرزندشان را گرم نگه دارند، غافل از این که زیاد پوشیدن و پوشاندن همیشه هم کار درستی نیست و بهتر است به فکر انتخاب بهترین نوع پوشش باشیم. البته این مورد فقط برای کودکان نیست، بلکه همه ما باید با انتخاب مناسب ترین نوع لباس، بدن را در برابر سرما حفظ کنیم تا حالا که هوا در بیشتر مناطق کشور سرد و برفی است، با رعایت نکاتی ساده خود و کودکان را از بیماری ها و مشکلات در امان نگه داریم و از مناظر و لذت برف زمستانی بیشترین استفاده را ببریم.

ما به شما ست شال گردن و کلاه و دستکش رو پیشنهاد میدیم که کودکانتون بتونن با خیال راحت در فصل سرما به برف بازی خودشون بپردازن

کودکانی که اندام ریزی دارند تا سن ۳ سال هم میتوانند ازاین ست استفاده کنند

مشتریان تهران میتوانند به صورتت تلفنی هم سفارش ثبت نمایند

shalset شال گردن ست 3تکه 1 2سال(صورتی)

 

هر چه سن کودک کمتر باشد، بیشتر مستعد از دست دادن آب بدن است. به همین دلیل زمانی که بیش از حد لباس تن نوزاد باشد ـ بخصوص در محیط بسته که هوا گرم تر است ـ ممکن است آب بدنش را از دست بدهد.

بنابراین از دست دادن آب بدن فقط مخصوص تابستان نیست و زمانی که در فصل زمستان پوشش نوزادان زیاد باشد ممکن است با این مشکل روبه رو شوند.

  

قيمت : 250000 ريال
قيمت : 130000 ريال
قيمت : 110000 ريال
قيمت : 1180000 ريال
قيمت : 300000 ريال
قيمت : 550000 ريال
قيمت : 160000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت